Bästa dan!

Idag har vi haft våran roligaste dag på skolan vi hälsopedagogelever, träningslära hela fm där vi varvade teori och praktiska övningar. Vi var 4 grupper som höll i varsin 10-minuters uppvärmningsaktivitet, alla hade bra och roliga aktiviteter och svettiga blev vi. Efter lunch hade vi vårat första praktiska vattengympapass och även det var jättekul. Kul att träna i vattnet och väldigt skonsamt för leder och annat  :-)  Få se hur det känns i kroppen imorgon om man har nån träningsvärk efter denna dags aktiviteter.

Katarina, Simon, PK och jag var in till Sala och handlade på eftermiddan. Sen satte jag igång tvätten då jag har tvättstugan 16-20. Har nyss varit och ätit middag. Fast det blev bara ett lass sallad och bröd för mig då det var bakad potatis med skagenröra vilket jag ju inte äter. Tar mig en portion Frebaco fullkornsringar senare, de är supergoda och nyttiga.

Igår kväll var vi ett litet gäng som spelade innebandy. Kul var det!! Sen var vi några som kastade basketboll och räknade poäng. När Hanna och jag var på väg ut därifrån råkade en av killarna kasta iväg bollen så den studsade i väggen och for rakt i ena halvan av mitt ansikte vilket gjorde väldigt ont, speciellt när glasögat for mot ögat så det sved så f-----------n. Nåja, huvudsaken att glasögonen klarade sig. Har lite ont fortfarande men det går nog över snart.

Ikväll blir det nog mest lugnt efter våran väldigt aktiva dag. Vi får väl se om man hittar på nåt.

Fredag imorgon, ganska skönt med helg sen. Vi har Anatomi hela fm och data hela em.

Nästa helg kommer syster Maria och hälsar på!! Wihoooo det blir kul. Skönt med sällskap över helgen.
Och helgen därpå åker jag hem torsdag kväll-söndag!!!! Blir underbart. Sen skola 5 dar och sen är det höstlov och då blir jag hemma 8,5 dag!! Det ser jag verkligen fram emot jättemycket!! Då blir det mycket tid med Martin & hundarna, träffa vänner och bara ha det skönt och njuta av att vara hemma i byn.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hihi, jag tror jag såg er i full gång i gymnastiksalen. Om ni var där det vill säga. ^_^ Veckorna går snabbt! Insåg det när du radade upp hur få helger det är kvar nu till höstlovet... yikes. xP

2010-10-07 @ 21:46:36
URL: http://hacmox.blogg.se/
Postat av: Marika

Hej,hej

Låter som om du har det bra därnere :-) Här är allt bara fint. Akela mår mkt bättre och börjar återhämta sig. Dock hinner jag tyvärr inte köra så mkt med hundarna.

Tomt utan dig men vi får ta igen det när du kommer hem :-)

Kram

2010-10-07 @ 22:41:44
URL: http://www.snownobs.hemsida24.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0