Ännu en...

härlig dag! Solsken och bra temperatur.
Lasse och jag var till Korpdal, gick ner till forsen en sväng och njöt av det vackra landskapet. Drack kaffe hos hans föräldrar och surrade bort en stund.

Varit ut en sväng med hundarna igen. De sprang jättebra även idag och när vi selat av dem så fick de lite fri lek
och var så glada  :-)








Akka & Mirran nöjda och glada efter körning :-)


Tokglad Selene :-)


Finaste gänget, fr.v. Akka, Mirran, Tiger, Selene & Nala.


Wihoooooo vad vi är glada! :-)






Vackertjejen!

Stannade till vid ett underbart vackert ställe på vägen tillbaka.



















När vi kom hem igen var det vääääldigt gott med mat då man var vrålhungrig!

Slappat och vilat efter maten. Jag sov knappt nåt inatt så jag är väldigt trött.
Nu sitter jag vid köksbordet och skriver. Tarro ligger under bordet och vilar nöjt efter att ha fått rasta av sig och rejsa på gården lite. Mat fick han när vi kom in.

Martin är sen men kommer förhoppningsvid kring 21-tiden.
Vi hinner iaf få umgås lite medan jag är hemma även om det inte blev som tänkt.
Imorgon em åker jag tillbaka till skolan. Sen kommer jag hem på fredag igen och har höstlov! :-)

Hoppas alla har en fin helg!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vad fina hundar! Så mysigt det ser ut. :)

2010-10-24 @ 14:19:40
URL: http://hacmox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0