1 dag kvar!

Nu är det äntligen snart höstlov!! Imorgon efter skolan åker jag hem!! Blir härligt!!  :-)

Denna dag har varit väldigt lugn. Jerker var sjuk idag så det blev inte så mkt gjort på morgonens träningslära.
Vi hade ett litet möte med Pia som ville ta upp några saker och sen for de flesta hem medan några stannade kvar för att jobba med vattengympan. Vi är nu helt klara med vårat program så jag har mest varit på mitt rum idag, suttit vid datorn, legat och läst och vilat/sovit då jag sover uruselt på nätterna :-( 

Städat i dagrummet har jag också gjort då det är min städvecka.
Tvättstugan har jag nu så tvätten har tvättats och är nu på tork.

Varit och ätit middag.

Kvällen blir nog mest tv, elitseriehockey.

Skoldan imogon består av de sista 6 redovisningarna i Fysiologin och sen efter lunch har vi fys, då coreträning.
Om inte Jerker kommer så ska Renée & Amanda hålla i det. Får se om jag kan vara med, vore kul.

Mår betydligt mycket bättre men ännu inte helt bra.
Ska bli otroligt skönt att få vara hemma en dryg vecka, det behövs! Jag ska verkligen njuta! :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Förstår att du längtar till å komma hem....och en hel vecka,inte dumt :) Jag har lite fullt upp då jag hjälper 2 killar som haft en otroligt tuff uppväxt,den ena är 26år,han bodde hos oss ett tag och numera har han praktik och egen lägenhet.Den andra killen är 21år,har tjej och barn.Otroligt gulliga,trevliga killar båda två.Jag har inte velat skriva om dom i bloggen.Nu ska jag ut med Myra,Mack får en prommis med yngsta tjejen.Sköt om dig,hörs vi inte mer så ska du ha det så himla skönt när du kommer hem :)Hälsa Martin // kram Carina & Mack-Myra

2010-10-28 @ 18:01:15
URL: http://www.svartangel.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0