Underbart att vara hemma!

Njuter för fullt av höstlovet och att vara hemma hos mina älsklingar! Underbart!  :-)

Kom till Luleå 21.20 i fredags kväll där Martin hämtade upp mig. Var väldigt trött så det blev bara en dusch, lite i magen och sen gick vi och la oss.
Lördag var jag ut med Lasse och tränade hundarna en långsväng. Martin fixade lite med belysningen utomhus och jag lagade mat då vi bjöd Britta & Lasse på middag, älgfilé i ädelostsås och hasselbackspotatis samt sallad! Mums filibabba säger jag bara! :-D


Nam-nam!

En mycket trevlig kväll hade vi!

På söndag morgon var det träning, skönt! Sen höll Martin & jag på med min dator som fick sig en ominstallation samt nytt office så nu har jag en fullt fungerande dator! Så skönt, behöver ju datorn mycket i skolarbetet.
På kvällen var vi bjudna till Britta & Lasse på palt. Supergott!!! Ännu en mycket trevlig kväll   :-)


Nam-nam!

Igår startade lovveckan! En jättefin dag med sol och lagom temperatur.
Säsongens första slädtur blev det också :-)  Lasse & jag packade ner kaffe, korv & bröd, lastade slädarna på biltaket och åkte uppåt Mårdsel och till Järnheden där det var 1-1,5 dm snö!! Helt underbart och hundarna var sååååååå glada!!  :-)


Selene & Tiger busar


Selene & Nala






Jag med Selene & Mirran


Lasse med Tiger, Nala & Akka






Jag med hundgänget


Lasse och hundarna






Sååååå härligt!! :-)






Selene






Finaste hundgänget!




Akka


Korv på värmning

'
Nala

Trötta och nöjda åkte vi hem på eftermiddan  :-)

Var och hälsade på Marika & Lovisa en sväng på kvällen. Lojsan var jätteglad och busig som vanligt  :-)

Idag tisdag. Tränat på morgonen, så skönt!
Ätit lunch hos Britta & Lasse, jättegott!
Ska åka ner med Britta när hon far till stan. Martin & jag ska och hälsa på Jan & Hjördis och vi får middag där!

Imorgon onsdag åker vi till Kalix och hälsar på Maria m fam och sen pappa & Ulla. Blir trevligt!

Hoppas alla har det bra!
Kram!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0