Tröjor

Idag fick vi äntligen våra fina klasströjor :-)


Baksidan


Framsidan

Jättesköna tröjor! Vi tog på oss dem direkt och har haft dem hela dan :-)

TLU hela dan idag. Mycket teori, grupparbete och så har vi fortsatt öva testerna på varandra.

Nu har jag tvättstugan och maskinen centrifugerar precis, det skakar i mitt golv.
Ska snart gå hänga tvätten på tork.

Middag kl 17 som vanligt och sen lugnt och stilla.

Imorgon har vi Anatomi hela fm och sen TLU efter lunch.
Slutar kl 14 och då liftar jag med Amanda in till Sala stn och åker tåg till Arlanda för att sen flyga hem  :-)  blir en snabbvisit över helgen. På lördag kväll ska Martin & jag äta gott och mysa framför tv:n  :-)
Jag ska vara med på Yoga som anordnas av tjejgymmet på söndag. Blir skoj! Tyvärr hinner jag inte vara med på Gymstick som de också ska ha, hade varit kul att hinna vara med även på det. Jag åker tillbaka hit tidigt på söndag kväll.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Tröjorna ser härliga ut så jag förstår att dom åkte på direkt :) Skönt att komma en sväng,står inte på förräns du är hemma över julen med,det går så fort !

HA det så bra och hälsa Martin / kramar om

2010-11-18 @ 15:35:52
URL: http://www.svartangel.zoomin.se
Postat av: Therese

Skönt att få komma hem en sväng, njuuuuut!

2010-11-19 @ 22:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0