Tillbaka till allvaret

Lördag kväll... denna lovvecka har gått väldigt fort och det har varit härligt att vara hemma! Har hunnit med mycket kul. Så skönt att vara med min älskling och med hundarna & Felix! Puss på er!


Finaste Tarro!

Imorgon är det söndag och då är det dags att åka tillbaka ner till skolan... då är det tillbaka till allvaret igen och till veckan fortsätter vi med Anatomi efter några veckors uppehåll så då lär man vara helt slut på fredag eftermiddag när hjärnan är fullmatad med latinska namn igen.

Har packat det mesta inför morgondagen, diskat, tvättat m.m.
Det sista packar jag innan jag åker.
Ska hämta upp min älskling kl 11 så vi får lite tid tillsammans innan mitt plan lyfter.

Nu är det dags att gå sova, är jättetrött och har jobbig huvudvärk.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0