Testresultat

Gårdagen var väldigt lugn och stilla. Låg mest och läste, både skolarbete och egen läsning, satt vid datorn, åt mat, vilade... ja inget speciellt med andra ord.

Idag hade vi Anatomi hela fm som vanligt på måndagar. Idag musklerna M. Trapezius som består av tre delar, M. Deltoideus som även den består av tre delar samt M. Latissimus Dorsi som är den breda ryggmuskeln.

Efter lunchen fortsatte vi med TLUn och idag gick det riktigt bra, vi fick fram alla testresultat bra. Mitt resultat visar att jag ligger genomsnittligt i maximal syreupptagning l/min och på hög maximal syreupptagning ml/kg x min.

Imorgon fm fortsätter vi med TLUn, sen Friskvård där vi börjar en ny period och då har jag valt Step intervall.
Sen avslutar vi med Anatomi hela em, den alltid lika tunga tisdagseftermiddagen.

Här regnade hela fm idag men övergick sen till snö och det snöar för fullt.

Middag om en dryg timme.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0