Stockholmshelg

Nu är jag tillbaka efter en helg i Stockholm tillsammans med Martin.
Vi har shoppat julklappar, ätit god mat, shoppat mera, fikat och surrat några timmar på ett café med Dan & Marina, väldigt trevligt!  :-)
Det började snöa medan vi var på caféet. Tempen -7 och det blåste kallt.

Vi bodde på Rex Hotel, väldigt mysigt! Gammalt blandat med nytt.


Fint gammalt trägolv


Badrummet var superfint! Nåt liknande blir det att vi gör när vi renoverar hemma!


Hela rummet var mysigt!

Trötta var vi på kvällen igår så vi såg tv på rummet istället för att gå på bio som vi först funderade på.

Steg upp ca 9.30 idag och åt en god hotellfrukost.
Det snöade fortfarande men var varmare temperatur än igår.
Vi har strosat på stan några timmar och shoppat lite till så nu är alla julklappar handlade! Så himla skönt att ha det gjort! Fikade innan vi lämnade stan.

Jag kom tillbaka till Sala kl 17 och blev upphämtad av Linnéa. tack tjejen!  :-) Vi for på Coop och handlade.
Var vrålhungrig när vi kom fram till skolan så jag bar bara upp ryggsäcken och kassarna på rummet och gick sen till lägenheten och käkade mat tillsammans med Linnéa, Annelie och Simon. Gott med mat i magen!
Sen har jag packat upp grejerna och nu sitter jag här. Ska ta en skön dusch om ett tag.

Lugnt och stilla ikväll och jag lägger mig ganska tidigt.

Imorgon börjar en ny skolvecka och vi har Anatomi hela fm och Träningslära hela em.

Hoppas alla har det bra och har haft en bra helg!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0