Rimfrost

Imorse när jag gick till frukosten visade termometern -8.

Skoldan har bestått av TLU hela fm. Jeker pratade en del teori och sen fortsatte vi med att öva tester på varandra. Går jättebra för alla nu.
Efter lunchen, som idag var grekiska färsbiffar *mums* så var det sista lektionen i skapande verksamhet period 1
Vi som har foto hade idag besök av skådespelerska/konstnär Åsa Linder som berättade om sig själv, sen fick vi gå ut och fota en stund i det vackra vädret med all härlig rimfrost  :-)

















Sen pratade Åsa mer och visade fotografier samt en kort film.
Fikarast och då sjöng kören några sånger för oss, jätteduktiga var de!!  :-)
Efter fikat kollade vi på bilderna på tidens förgänglighet som vi tog i förra veckan.
Sen var skoldan slut.

Min förkylning har inte blivit sämre än igår så förhoppningsvis går det över snabbt!

Nu är det väntan på middag som är om en knapp timme.

Lugnt och stilla ikväll.

Imorgon har vi TLU hela dagen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Mia

Fina bilder. =) Här är det -22 grader nu...brrr...men vackert då solen skiner. Alla mår bra. Längtar efter mina nya fina linor till hundarna så jag kan köra utan att va rädd att det går sönder. =) Kram!

2010-11-17 @ 19:25:42
URL: http://jamthundinnans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0