Praktiskt prov

Måndag den 22 november 2010... snart är även detta år slut, tiden rinner verkligen iväg!

Jag var hem över helgen och hade det bra. Kom hem fredag kväll.
Martin hämtade mig på Kallax och så for vi till Boden där jag åkte med Britta hem till byn då Martin skulle jobba.
Såg Idol och drack kaffe hos Britta & Lasse. Sen hem och pysslade lite och sen var det sovdags.
Lördagen var härlig med 6-7 minusgrader. Promenerade till Britta och vi surrade och drack kaffe samt såg världscuppremiären i längdskidor från Gällivare. Lasse & jag var ut med hundarna.
Jag lagade mat tills Martin kom hem från jobbet och vi åt middag då. Älgfärsbiffar med potatis och brunsås, namnam!  :-)  Martin & Tarro tog en långpromenad på 7 km. jag pysslade på där hemma.
Sen såg vi den nyaste Robin Hood med Russel Crowe, åt popcorn och myste i soffan  :-)

På söndag blev jag upphämtad kl 7.30 och var med på Yoga Hatha med instruktör Tina Hedrén (hon är Int Gymstick Master Trainer med lång bakgrund från bl.a. gymnastik, dans och aerobics/fitness, tidigare SM-mästare i både gymnastik och sport aerobics). Väntade på gymmet medan Martin tränade klart, sen åt vi mat där och satt kvar och surrade ganska länge. Åkte iväg till Storheden för lite shopping på Intersport då Martin köpte sig lite träningskläder och skor och jag passade på att kolla på skateskidor då jag måste köpa nya skidor.
Sen skjutsade Martin mig till Kallax då mitt flyg tillbaka söderut gick 16.45.

Kom till skolan runt 21.15 på kvällen. Trött som bara den då jag sovit jättedåligt flera nätter i rad :-(

Idag steg jag upp 7.15 som vanligt för att gå äta frukost 7.30 då matsalen öppnat.
Anatomi hela förmiddan. Nu har turen kommit till musklerna i rumpan och på benen.
Lunch och efter det TLU som vi avslutade idag med praktiskt prov. Gick jättebra, inga problem alls!
Det teoretiska provet har vi sista dan på denna termin 16/12.

Nu är det snart middagsdags! Blir gott med mat.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo det e så himla tråkigt att han ska vara i Kiruna en hel vecka, men jag får lite skola gjorrt nu så det e bra=) Vi får ses nästa gång du kommer hem:)

2010-11-22 @ 16:49:27
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0