Kalix igår

Igår onsdag åkte Martin & jag till Kalix och hälsade på Maria, Jonas, Wilma & Hampus.
Wilma hade väntat och längtat tills vi skulle komma och var så glad och kramade oss  :-)
Hampus skulle precis gå och sova. Vi lekte med Wilma, fikade och pratade.


Martin, Wilma & jag.

Martin & jag for på stan en kort sväng då jag ville kika på Intersport, passade bra när vi dessutom fått presentkort av Maria m fam i försenade födelsedagspresenter. Jag köpte en mysig tröja som jag ville ha.
När vi kom tillbaka hade Hampus vaknat. Han var busig och glad  :-)


Hampus, snart 14 månader gammal.


Wilma, 4 år.


Glada busungar  :-)


Hampus har börjat gå ganska mycket nu :-)









Vi åt middag när Jonas kom hem från jobbet. Mamma & Bertil kom dit medan vi satt och åt, de ville såklart också träffa mig medan jag är hemma :-)

När vi åkte från Maria for vi först till syster Catrins jobb och träffade henne en snabbis så hon fick sin födelsedagspresent. Sen var vi till pappa & Ulla där vi drack kaffe & fikade innan vi åkte hemåt. Kul att ha hunnit träffa alla!  :-)

Kom hem vid 21.20 och vi såg en kort film innan vi la oss att sova.

Träningspass imorse, härligt!!
Kul att hinna träffa Wickan  :-) ser fram emot att göra min praktik hos henne när det är dags!!

Har duschat och sitter nu här. Vi får snart besök av Thérése, Kristoffer och lilla Oskar, det blir trevligt! :-)
Vi ska äta älgköttsoppa, namnam!!

Ska sen skjutsa ner Martin till Boden för att kunna ha bilen medan han jobbar. Vi ses igen på söndag fm när jag hämtar honom innan det är dags för mig att åka tillbaka ner till skolan.

Imorgon är det dags för slädtur igen! Blir härligt!  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0