Ja se det snöar!!

Så här ser det ut när jag tittar ut genom mitt fönster just nu



Så härligt! :-)  Det började snöa på lunchen idag och har snöat sen dess. De har lovat kring 20 cm!
Lär nog kunna bli kaos i trafiken då gissar jag! Hoppas alla kör försiktigt där ute!

Skoldagen har bestått av vattengympa, var och skrev ut våra övningar och sen pratade vi med Johanna i badet och gjorde övningarna lite snabbt på golvet bara för att testa. Imorgon har vi vattengympa hela fm och har då möte med Johanna och då ska vi köra programmet i bassängen för att se hur det fukar med övningarna och musiken. Spännande! Och jättekul är det!  :-)

Friskvård, Boxersize, lika kul som alltid! :-)  Emelie påpekade flera gånger hur stark jag är i benen. Känns skönt efter all träning!  :-)  När jag slår med armarna/händerna tar jag inte i lika mycket av nån anledning, gjorde det bara några gånger idag, när jag började vara trött då blev det så och då blev det rejält hårt.
Jätteskönt med en dusch efteråt för man blir verkligen blöt i svett! Lunch efter det.

Avslutade med Anatomi hela em. Alltid tungt dessa tisdagar men det kändes ganska bra idag!

Nu blir det lugnt resten av em/kvällen. Middag kl 17 som vanligt.

La mig tidigt igår då jag var jättetrött och det känns som att det blir en hyfsat tidig kväll idag igen.


Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Lisa

fatta vad jag längtar efter att träna!! lyllo dej!

2010-11-10 @ 13:03:13
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0