Cirkelträning

Tisdag idag. -3 och blåser kallt som tusan!

Var jättetrött imorse så jag höll på att somna om efter att väckarklockan ringt så jag var 20 minuter senare än vanligt till frukosten.
Vattengympa direkt på morgonen, flera från klassen som var och övade sina pass. Vi var där och kikade på dem samt gick igenom våra övningar lite snabbt och sen provade vi våran avslappning för barn som vi ska redovisa för klassen V49.
Friskvård kl 10.30 och jag var med på Cirkelträningen med Pia då Louise som ska ha Step fortfarande är borta. 15 stationer med olika övningar och vi kör ett varv med 1 minut på varje station, sen drickpaus och så ett varv till innan stretching och dusch. Trist nog kunde jag inte göra alla stationer p g a min onda fot  :-( :-(
Lunch, köttfärslimpa mums filibabba!
Anatomi hela em som vanligt på tisdagar.

Nu är skoldan slut och man tar det lugnt, väntar på middag kl 17.
Kvällen blir lugn och stilla.

Imorgon är det en fullspäckad dag, ingen rast ingen ro.

08.40-10.00 HMI (hjälpmedelsinstitutet) kommer hit, föreläsning i aulan.
10.00-11.50 vattengympa, vi ska köra programmet för att se att allt är klart.
11.50-12.40 Lunch.
12.40 val av skapande verksamhet ny period.
13.15 Kursråd i aulan.
15.40 Internatmöte i matsalen.
16.00-16.45 Massage.
17.00 Middag.
18.00-22.00 Tvättstugan.

*pust* ingen risk att jag inte har att göra med andra ord!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0