Bowling

Gårkvällen var trevlig. Var först hos Helen & Jennifer och surrade, käkade popcorn och kollade på Idol m.m.  :-)
När jag kom tillbaka därifrån blev det kortspel & Yatzy i flera timmar med Annelie, Simon, Joel, Anders & Micke.
La mig strax före kl 3 inatt.

Idag har jag tagit det lugnt. Läst, suttit vid datorn, varit och fått massage av Helen som erbjöd sig att massera mig då de utöver de 30 massagerna de gör på kliniken även ska göra 20 massager till. Duschade och åt när jag kom tillbaka.

Sen har jag varit in till Sala och bowlat tillsammans med Annelie, Simon, Joel & Anders. Första gången för mig och det var kul, gick riktigt bra de första serierna men sen gick det lite upp och ner p g a min handled. Jag kom näst sist av oss 5. Men jag är jättenöjd då det var första gången. Blir garanterat fler gånger!  :-)
Efter bowlingen for vi in till centrum och gick på en pub och satt där nån timme och surrade. Mycket trevlig kväll.
Jag var chaufför och körde Simons PT Cruiser. Gick jättebra.

Nu är det sängen som gäller. Skönt ska det bli att sova.

Imorgon fm ska jag skjutsa in Joel som ska på hockeymatch vilket passar bra då jag behöver handla lite.
Sen hade jag tänkt försöka träna ett pass. Blir nog bara överkropp p g a  foten, får se hur det känns.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Martin

Hur var det nu med bildbevis på att du bowlade??? ;-)

Har ju inte fått se ordentligt ännu...



:-:-:-*

2010-11-15 @ 12:23:05
URL: http://ospa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0