Äntligen fredag!

Vädret är snöigt och -8. Skönt att den hårda blåsten avtagit och det blåser bara lite nu.

Anatomi hela fm. Pia, Simon & jag rapporterade för de övriga om vad som sades på kursrådet i onsdags.
Sen fortsatte vi med lårets muskler. Klassfika som vanligt på långa fm-rasten. Vi gav Emelie hennes bröllops-present från oss alla och hon blev jätteglad  :-)  fortsatte med musklerna när rasten var slut.

Efter lunchen var det Fys med Jerker. Kondition idag med 13 olika stationer där de var 2 & 2 och körde 2 minuter på varje station. Jag kunde inte delta p g a min fot så jag körde träning på gymmet istället. Jag körde styrke med hantlar och med gummiband. Mage & armar mest.

Duschade efter skolans slut och sen var jag till receptionen och gjorde bort att betala HPB:n som vi har nästa vecka på torsdag & fredag. Då får vi en pärm med massor av material m.m.

Sen har jag legat och vilat & sovit i 2 timmar. Väldigt skönt då jag är trött.
Nu ska jag ta mig nåt att äta!

Imorgon på morgonen åker jag tåg till Stockholm. Martin flyger ner och åker tåg från Arlanda.
Vi träffas på centralen. Vi ska handla julklappar, träffa vänner och bo på hotell och mysa, blir härligt! :-)
Jag åker tåg tillbaka hit på söndag em och Martin flyger hem igen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lena & Diva

Hoppas ni fick en trevlig helg,har glömt bort att kika in i din blogg på ett tag..ha de

2010-11-28 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0