Ajaj och hälsomässa

Ajaj? Ja det har jag i min dåliga fot :-/  Vi var ett gäng som spelade innebandy igår kväll och mot slutet när jag sprang så hände nåt i foten så då var det färdigspelat... Verkar som tur är inte vara så allvarligt då foten inte har svullnat eller så men ont som f-n gör det iaf  :-( mest troligt slet det i nåt ligament...
Efter att ha duschat så var jag över till massörtjejerna tillsammans med Andreas (också massör) och vi fikade och surrade och såg på tv  :-)  Fick liniment av Andreas att smörja in foten med när vi kom tillbaka, tack snälla!

Sen var det gonatt.

Imorse åkte vi iväg till hälsomässan i Älvsjö. Vi har strosat omkring där i 4 timmar och kikat på allt som fanns att se.


Amanda provar en slags massage.


Amanda provar en massagepryl på Jimmie.


Blossom var där.


Michelle från N Y visade Poledance, där snackar vi grymma muskler!!!


Zumba Twins


Min lunch, åt tillsammans med Josefin, Anna Carin & Jimmie.


Josse provar träningsredskap.


Jimmie testar en slags bänk, verkade ganska skönt.

Vi kom tillbaka till skolan för en stund sen.

Jag har tvättstugan så nu snurrar min tvätt i maskinerna.
Ska gå till dagrummet och värma mig lite mat.

Sen ikväll ska jag över till massörtjejerna på lite knytkalas  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0