Du & jag


Några frågor


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Martin

1. Din sambo

2. Oja!!

3. 1998 på TC efter att vi stämt träff.

4. Väldigt enormt mycket!!!

5. Alltid!!!

6. Älskling, därför att du är det

7. Älskvärd

8. Henne ska jag ha!!

9. Jepp!

10. Njutning och gofika

11. Mitt liv

12. Väldigt bra, kan man nog säga ;-)

13. Alldeles nyss

14. Jepp!

2011-11-16 @ 13:35:17
URL: http://ospa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0