Äntligen!

Ja det sa nog Selene igår då hon äntligen fick springa igen efter 2 veckors vila efter operationen!  :-)

Idag var det mattes tur att träna och jag körde ett pass med boll, hantlar & gummiband. Härligt! :-)

Martin jobbar men slutar 13.30. Imorgon jobbar han också men sen har han ledig helg!

Jag ska göra palt till middag idag *namnam*

Ikväll har vi styrelsemöte i hundsektionen här hemma hos mig. Hoppas det går bättre nu än förra veckan då alla glömt bort det och ingen kom! Jag smsade alla för säkerhets skull.





Imorgon kväll hade vi tänkt ha en tjejkväll på GSK:s spa med bland annat massage... men ingen har anmält sig så vi gör ett nytt försök efter jul istället!

På lördag fyller Lovisa 3 år så då blir det att fara dit och gratta henne och äta tårta! :-)

På söndag kväll har Martin styrelsemöte med MBV och jag med GSK.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0