Sista lördan på Tärna!

Sov till strax före 9 imorse. Efter att jag ätit frukost och gjort mig klar så gick Linnea & jag och sångtränade och spelade in lite för att se och höra hur det låter.
Efter det bryggde vi kaffe och fikade, kollade på en film på tv tillsammans med Simon & Kristoffer som käkade sin frukost då.
Vi sångtränade lite mer sen och jag spelade en stund på flygeln  :-)
Linnea åkte hem på em. Jag har suttit vid datorn och hållt på med den sista skoluppgiften som ska lämnas in på tisdag morgon då vi har praktisk examination i FST. Sen är utbildningen helt färdig!!  :-)
Känns otroligt härligt, skönt och superbra att jag klarat av detta år så himla bra!!! Man blir stolt över sig själv att ha nått så långt efter att ha haft så mycket problem med ryggen!  :-)













Nu sitter jag i soffan i dagrummet med godispåsen & drickan för snart är det match!! CL final Barcelona-Manchester United. GO BARCA!!!

Imorgon fm blir det ett träningspass! Annars lugnt och inget speciellt förutom att jag har tvättstugan på kvällen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0