Lätt dag

Ännu en solig och varm dag!

Hade MI-handledning på morgonen och sen redovisade jag mitt gympapass vilket gick jättebra :-) sen körde jag ett pass på gymmet direkt efter det. 20 min crosstrainer + styrka armar & ben, så skönt!
Duschade och bytte om.

Lunch efter det. Sen satt Linnea & jag ute och surrade fram tills det var dags för avslutningskörens övning kl 14.
Efter det tog vi en kort promenad då det är för hett för nån längre sväng.






3 veckor kvar innan vi skiljs åt, men vänskapen kommer att bestå!  :-)



Satt ute i skuggan och surrade efter promenaden. Gick in på skolan ett tag och sen var det middagsdags.

Efter maten åkte vi in till Sala och hämtade Vickan som kommit med tåget och passade på att handla inför helgen.

Nu är det lugnt och stilla.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

ser att även du har fint väder :) Tiden har gått fort,inte många veckor kvar för dig nu.Jag är dålig på att blogga och dålig på att kika in till andra.....men så blir det när jag hellre vill vara ute :) Sköt om dig / kram

2011-05-11 @ 23:00:29
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0