Fysiskt idag

På morgonen hade vi eget arbete så jag ändrade det jag kunde i Kostarbetet och skickade in det till Pia. Sen har Monika & jag guidat en grupp sökande till utbildningen runt på skolan och internatet.
Friskvård med Brännboll, superkul som vanligt!  :-)

Snabbdusch och lunch efter det. Sen Beteende/MI hela em. Nu är vi klara med det.
Det enda som återstår av våran utbildning är Hälsoeftermiddagen imorgon, kulturresa på torsdag, redovisningarna av våra kostarbeten på fredag samt några dar nästa vecka, kursen Funktionell styrketräning och Paddlingen nästa torsdag & fredag samt en heldag med skoj och mys med klassen och avslutningen den 3/6! Sen är det slut!
Endast 12 skoldagar kvar nu!

Tog det lugnt på rummet ett tag och var sen på gymmet och tränade ett pass innan middagen. Härligt!
Körde 25 min kondition crosstrainer, sen styrka mage, rygg och lite armar.
Duschade och har nyss ätit middag!

Kvällen blir lugn och stilla.

Imorgon är det förberedelser på fm och sen hälsoeftermiddag, blir kul  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0