Funktionell styrketräning

Ja det är precis vad vi håller på med nu, sista kursen på hela året.
Vi tränar med olika redskap och lär oss mycket om att lära in rörelser & övningar på rätt sätt.

Friskvård hade vi också idag och då spelade jag kubb 2 omgångar och sen skulle vi göra en utvärdering om vårat år här på Tärna som alla klasser får göra, en enkät via datorn. Sen fortsatte vi med friskvården och då spelade jag "Follyboll" (volleyboll med fotbollsstuk) med resten av klassen  :-)

Efter lunchen hade vi de 2 sista redovisningarna av kostarbetena så nu har alla gjort sitt! Sen fortsatte vi med våran egen utvärdering av utbildningen och blev klara med det. Till sist FST igen resten av em.

Linnea & jag sångtränade lite innan middan. Sen har vi spelat Fia & Yatzy.

Onsdag imorgon och det blir en fullspäckad dag! Vi har FST hela dagen! Så det blir 3-4 olika pass vi kommer att köra då. Sen ska jag massera direkt efter skolan, sen är det middag och efter det måste vi åka och handla det vi behöver i matväg till paddlingen torsdag-fredag, jag har tvättstugan och så ska jag packa! Pust!!

Vi åker iväg 08.40 på torsdag morgon och kommer tillbaka på dan/em på fredagen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0