Blåsigt

Igår måndag blåste det mycket hela dan och nu tisdag morgon är det samma blåsväder.

Hade fortsatta Kostredovisningar igår och Emelie, Marie & jag var på möte med rektorn där vi fick berätta vad vi tyckt om utbildningen och året på Tärna. Efter fikat och ytterligare några redovisningar hade vi möte hela klassen tillsammans med Pia där vi tog upp samma saker om vad som varit positivt och negativt under utbildningen.
Funktionell styrketräning hela em.

EFter skolan masserade jag en helkropp på Pia som var jättenöjd och tyckte det kändes jättebra :-)

Middag efter det och sen blev det en lugn kväll med lite spel med Linnea och sen skolarbete på datorn som jag skickade in när det var klart.

Idag Funktionell styrketräning, Friskvård samt Kost.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

hej :) gud vad fina bilder, har inte hunnit uppdatera mig då allt varit ganska jobbigt.. tror att jag o benjamin (erat skelett) kommer likna varandra om det fortsätter såhär.. imorgon får jag äta upp mig med godis :)

2011-05-26 @ 00:12:29
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

hej :) gud vad fina bilder, har inte hunnit uppdatera mig då allt varit ganska jobbigt.. tror att jag o benjamin (erat skelett) kommer likna varandra om det fortsätter såhär.. imorgon får jag äta upp mig med godis :)

2011-05-26 @ 00:12:39
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

hej :) gud vad fina bilder, har inte hunnit uppdatera mig då allt varit ganska jobbigt.. tror att jag o benjamin (erat skelett) kommer likna varandra om det fortsätter såhär.. imorgon får jag äta upp mig med godis :)

2011-05-26 @ 00:12:40
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

oj, såg att det blev tre likadana.. haha

men ha det så kul med kanoterna och trilla inte i :)

Sen kan du ju alltid lämna kvar Simon på någon öde ö.. :P mohhhahah

2011-05-26 @ 00:14:12
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0