Sköna promenader

Kom tillbaka hem igår eftermiddag.
Martin hämtade mig vid flyget, sen var vi och handlade lite och så skjutsade han hem mig innan han åkte iväg till jobbet.

Jag och Tarro tog en härlig promenad på 4 km.
Sen fick jag besök av Marika så vi fikade & surrade ett tag :-)
La mig framför tv:n sen och såg Mästarnas Mästare och efter det såg jag en stund av Luftslotter som sprängdes innan jag somnade... sov hela natten på soffan och vaknade 7.30.

Ringde Wickan och bokade tid för massage till min mycket onda rygg så imorgon kl 15 ska jag på massage! Blir bra det.

Tog en lång härlig promenad på omkring 7 km med Tarro på förmiddan och njöt massor.

















Kokade kaffe och fikade när vi kom tillbaka hem.
Sen har jag suttit mycket och jobbat med mitt fördjupningsarbete inom kost där jag fördjupar mig i mineralerna fosfor, koppar, selen & zink  :-)

Martin steg upp på em och vi har ätit korv stroganoff till middag och myst lite innan han åkte iväg till jobbet.

Själv tar jag det bara lugnt nu.

Hoppas alla har det bra!
Kram!



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilken helt makalös päls han har! Hoppas ryggen blir gladare imorron & lycka till med fördjupningsarbetet!

2011-03-28 @ 21:21:45
URL: http://keikiria.wordpress.com
Postat av: toves träningsblogg

Hej Ingela!

Härliga bilder du har..

Jag har iaf laggt till dig bland "Andra bloggar" :)

ha det gött

2011-03-29 @ 12:14:30
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/
Postat av: Anki

Skulle ni inte på nån resa?

2011-03-29 @ 21:32:44
URL: http://annli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0