Sista dagarna hemma...

I torsdags gjorde jag min sista praktikdag på Ki din studio. Var med på Gymstickpasset på kvällen. Tack Wickan & Britta för 2 toppenveckor!!!  :-)
På kvällen när jag kommit hem fick Martin sig en ryggmassage.

I fredags var Martin hemma på förmiddan och sen efter lunch hade jag besök av Marika och vi fikade & surrade.
Sen var jag och såg skidskytte och efter det gjorde jag mig mat och åt. På kvällen promenerade jag över till Britta & Lasse och såg på Let´s Dance med dem.

Igår lördag var jag ut och skejtade med Lasse på fm. Enda svängen som blivit av under dessa veckor. Sen var Martin & jag till dem då Britta bjöd på tårta och så såg vi skidor på tv. När Martin åkt till jobbet så såg vi skidskytte och sen åkte Britta & jag ut på en skidsväng. Jättehärligt ute!!
Senare åkte Lasse & jag ut på en sista slädtur för denna gång. Härligt! Men kallt var det! Hade hunnit sjunka ner till -10 och det kändes.


Effi, en Australian Cattle Dog









Sen var det middag, jättegott! :-)
Såg finalen i Melodifestivalen och vi hejade på Brolle & Linda Bengtzing mest och även Erik Saade lite och han vann ju. Brolle kom tyvärr sist  :-(  Tack för en mycket trevlig dag!

Imorse steg jag upp kl 8. Åt frukost och gjorde mig klar. Har packat allt utom datorn.
Varit ute på gården med Tarro ett tag.


Istappar vid ett av våra fönster
















Världens finaste bästa gosse!  <3




Felix i farten





Nu är det inte så länge tills Martin kommer hem från jobbet. Då ska han få en ryggmassage och sen ska vi äta och efter det åker vi iväg mot Luleå. Vi ska förbi Annica m fam en sväng och sen går mitt flyg 15.30 från Kallax. Ikväll är jag tillbaka på Tärna igen efter 3 veckor... få se hur det kommer att kännas!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0