Mycket motionsgympa!

Idag blev det 2 motionsgympapass på raken, med bara fikarasten emellan. Gissa om det kändes! :-)
Först på morgonen redovisade Viktor & Monika sitt pass och efter fikat var det friskvården för hela skolan då jag också har motionsgympa. Dock var det sista gången nu för nästa vecka börjar en ny period och till den har jag valt Zumba/intervall som Anna-Carin & Josefine från klassen håller i  :-)

Kost hela em och det var lite tungt att bara sitta och lyssna för man var ganska trött efter all gympa.

Sen har Linnea & jag varit till Sala och handlat lite fika då vi ska fika ikväll för att i efterskott fira att hon fyllt år, hon fyllde medan jag var hemma på praktiken  :-)

Imorgon på morgonen redovisar Ida & jag vårat motionsgympapass och efter det åker jag hemåt! Kommer tillbaka på lördag och sen på söndag fm åker vi iväg till Trysil för vinterfjällutbildning hela nästa vecka.

Igår skickade jag in mitt Ergonomiarbete då det är klart! Skönt.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tack Ingela!

Det här med kost! Vad intressant. Då kan du hjälpa mig med det framöver då?;) Asså blir du nån typ av tränare när du e klar?



KRAAAM

2011-03-24 @ 18:11:46
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0