Längtar hem!

Denna gång var det verkligen riktigt j-vligt tungt att åka hemifrån... :-(

Det var självklart jättekul att träffa bästa klassen och övriga vänner idag men inte ens det gjorde mig på bättre humör... riktigt tungt!

Skoldan bestod av Kost hela fm där vi räknat ut en dags måltiders värden i Kcal, Vatten, Kolhydrater, Protein & Fett...

Efter lunchen har vi fått berätta om våran praktik. Kul att höra hur alla har haft det och de flesta har haft det bra och är jättenöjda!   :-)

Efter skolan var det internatmöte med Sissi husmor uppe i matsalen.
Sen har jag tvättat mina ridbyxor och lite annat.

Imorgon är det friluftsdag! Jag ska rida! Blir jättekul. Vi är 4 tjejer från klassen som valt ridning och även Linnea ska rida  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0