Lååång hemresa...

I onsdags fm tog jag tåget från Sala-Mora, buss från Mora till Åsarna och så bil från Åsarna-Överstbyn. En resa på ca 130 mil. Vi kom hem till Överstbyn ca 07.15 på torsdag morgon. Då var man brutalt trött och seg.
Mycket skönt var det att få gå lägga sig och sova några timmar!

Igår gjorde Martin & jag inte så mycket annat än tog det lugnt och myste på :-) jag gav honom en ryggmassage på kvällen och sen såg vi en film innan vi gick och la oss.

Har vilat/sovit 11 timmar inatt så nu känner man sig mer som människa igen!
Enda trista är min väldigt onda rygg :-(  :-(

Tarro har fått sig en dusch nu på fm och han ligger och vilar här nedanför soffan.
Själv lyssnar jag på Bryan Adams som jag gillar.


Fina gossen nu ren också! :-)



Ikväll är vi bjudan till Thérése, Kristoffer & Oskar där vi ska äta Tacos! Blir trevligt & gott!  :-)

Imorgon jobbar Martin på morgonen/fm och när han kommer hem åker vi iväg direkt igen. Då ska vi äta mat ute och sen går mitt flyg 14.20.

På söndag fm åker klassen + Pia & Jerker till Norska Trysil för vinterfjällutbildning t.o.m. fredag.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Alltid härligt när man badat hundarna,dom blir sååå fina.Mycket roligt verkar du ha *tummen upp.Känns skönt att vara på benen igen...trist bara att huset är mindre fint och det första man får göra är att städa :( nu är det gjort i allafall.Soligt och fint hos mig men blåsigt.Sköt om dig / kram

2011-03-25 @ 12:07:15
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0