Första praktikveckan avklarad

Denna vecka har jag haft praktik på Ki Din Studio i Boden hos Wichtoria & Britt-Marie :-) det har varit jättekul.
Har gjort lite av varje... varit med på några olika pass som de kört osv...   :-)

Gjorde min första helkroppsmassage utöver utbildningen i månadgs och den gjorde jag på Martin min kära sambo!  :-) Gick finfint!

Var med på ett pass som kallas Hela kroppen i rörelse på kvällen.

I tisdags innan jobbet var Britta, Casper, Selene & jag ut på en promenad i solen och njöt av härligt väder.
Selene var pigg & busig som vanligt!

















På tisdagkvällen var jag med på Kick´n Box pass på gymmet, kul  :-)

Fick dessutom min massagebänk i tisdags så nu kan jag massera när som helst!





Onsdagens pass hette Kom i form och då tittade jag bara på eftersom det var mycket jag inte klarade av med min onda fot.

På torsdag förmiddag var jag ut med Lasse & hundarna på en slädtur och vi hade med oss kaffe & korv och njöt ute i solen, sååå härligt!  Dock blåste det väldigt mycket men vi hittade ett ställe med bra lä.
















Akka


Selene








Mirran myser i snön


Nala bakom en rökridå


Fina hundgänget njuter lika mycket som vi!  :-)


Mirran & Selene

Det var så härligt så man hade gärna stannat där ute hela dan.
På jobbet var jag med på Gymstick pass och sen gick vi en liten Nordic walking promenad.

Fredag kördes Hela kroppen i rörelse igen med då tittade jag bara på. Tränade ett pass efter stängning istället.
Martin & jag åkte till Luleå på kvällen och åt middag på Bhan Thai, jag åt Lax med purolök och det var supergott!
Martin åt 4 små kinesiska rätter och det var också jättegott.
Sen var vi på bio och såg True Grit, en mycket bra film!! Se den!
Vi hade en mycket trevlig kväll  :-)

Idag har jag lånat tvättmaskin och tvättat 2 maskiner. Besvärligt när man inte har något vatten själv...
Tusen tack!!
Sen har vi sett damernas 3-mil i längd-VM där Therese Johaug vann i helt suverän stil då hon körde ensam halva loppet och var överlägsen. Charlotte Kalla slutade 4:a.

Nu ska vi strax åka iväg till Boden.

Imorgon fm blir det en härlig utflykt med skidor, hundar, pimpelfiske och fika!
Sen är det herrarnas 5-mil och det är sista tävlingen i VM.
På em/kvällen får vi besök av Marika & Lovisa  :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0