Det blev inget...

Nu kan jag avslöja vad jag gjort under helgen som var... På fredag fm tog jag tåget till Mora och sen buss upp till Åsarna i södra Jämtland. Där har helgen tillbringats i syfte att para Selene och få en kull Sibbevalpar  :-) Lasse & Selene kom fram lite före mig. Vi träffades med Anna på Åsarna Skicenter där hon bjöd oss på pizza, jättegott och tack så mycket!!  Sen var vi ute en stund så hundarna fick träffas.
På lördag fick vi låna med oss Ares och ha honom med oss där vi bodde.
Tyvärr blev det ingen parning :-( vi får försöka igen vid annat tillfälle. Tusen tack Anna för lånet av fina duktiga Jemano Ares!  En helt underbar hane på alla sätt och vis plus att han är mycket vacker!  :-)


Underbar fullmåne var det!


Jemano Ares





















Igår em åkte jag tillbaka hit till skolan, kom fram sent på kvällen.

Idag har det varit skola hela dan med Kost, Ergonomi samt en kort slutöversikt inför Trysil dit vi åker på söndag.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa G

Synd att det inte blev någon parning för er.

Just nu sover Wille, så skönt att han får vila.

Det e massa gorm för oss med huset just nu. Dolda fel som förra ägaren vägrar godkänna å nu kan det bli stämmning eller reklamationsrådet.Så jäkla jobbigt!

2011-03-21 @ 21:18:45
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

Har ni kommit så långt....kul men trist att dom inte fick till det MEN det kommer fler tåg som man säger :) HÄrliga foton.Sköt om dig / kram

2011-03-21 @ 21:31:28
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: Martin L

Skönt på sätt och vis att det inte blev något.

2011-03-22 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0