Barn på nytt :-)

Idag har jag haft en mycket rolig dag tillsammans med Marika & Lovisa. Vi har åkt madrass, bob och pulka i några timmar :-)  Även Magnus var med när han kom hem  :-) vi vuxna hade minst lika roligt som Lovisa ;-)






Marika & Lovisa åker madrass!


Jag & Lovisa åker madrass!






Marika & Lovisa åker bob!




Lovisa åker stjärtlapp!






Magnus åker madrass!


Kasper får åka han med!


Marika & Kasper åker madrass!


Lasse kom farandes på stjärtlappen! Han blev så sugen när vi hade så kul.




Magnus, Lovisa & Marika.

Sen jag kom hem har vi duschat Selene så nu är hon ren och fin inför våran resa ner till skolan på fredag!
Vi och hundarna åker ner med bilen :-)  Martin & hundarna stannar till tisdag. Blir kul.

Sen gjorde jag plättar som vi åt med glass. Gott gott!

Nu tar vi det bara lugnt vid datorerna. Sen ska vi se en film.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Vad söt hon är lill jäntan :) Förstår att ni haft en mysig dag och fint väder var det.Roligt att åka även för vuxna,jag gillar det också,åker hellre madrass/stjärtlapp/snowracer än jag åker skidor *haha.Härligt väder har det vart hos mig och det har tagit ganska hårt på snön som sjunkit undan en hel del.Torsdag i dag,veckorna går fort.....I helgen är det dags att samla gubbens syskon hos oss och äta Pinnekött,kul.Sköt om dig// kram

2011-03-31 @ 08:14:06
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0