Andra praktikveckan m.m.

Måndag & tisdag har jag varit på praktik. Lika kul som förra veckan :-D
På måndagen var Tarja in och hälsade på, det är kvinnan som Martin & jag köpte huset av, jättekul att träffas igen!!  :-)   Wickan hade passet Kom i form på kvällen men jag var inte med på det.
Blev inget Kick´n Box pass igår så då tränade jag ett pass i gymmet istället. Skönt!

Idag har jag varit ledig och då har det blivit en lång sväng med hundarna och lastsläden. Vi var ute drygt 4 timmar och det var jättehärligt!  Hundarna har verkligen fått sig en ordentligt genomkörare med jobb och var superduktiga!  :-)










Strömstare vid Korpdalsforsen

























Sen var det gott med mat när vi kom hem igen!

Tarro har fått vara ute och busa på gården en stund. Ska ta en skidsväng med honom på fredag om det är bra väder!  :-)

Imorgon är det jobb igen! Sista dagen! 

På söndag är det dags att åka ner till skolan igen. Tiden går fort!

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Kikar in och lämnar en kram,ha en fin lördagskväll :)

2011-03-12 @ 19:23:08
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0