Regnar och åter regnar...

Nu har det regnat för fullt i 2 dar och det är blött blött blött överallt.... :-(  nu får det lov att sluta!!!!!

Idag har jag tränat ett härligt pass med pilatesboll. Sen en dusch och så följde jag med Britta till Marika så vi drack kaffe och åt bullar där.
Sen har jag bakat matbröd. Martin kom hem så då lagade jag mat medan han spikade i garaget, vi har ätit och sen har jag dammsugit. Magnus & Lovisa kom förbi så då drack vi kaffe och åt nybakat bröd  :-)

Martin ska snart gå lägga sig då han ska upp inatt för att börja 04.30. Sen jobbar han torsdag + kort fredag och sen har han semester nästa vecka! :-)

Jag och Lasse ska ut och träna hundarna ikväll :-)

Imorgon ska jag fortsätta städa. Om det är hyfsat väder på kvällen blir det en tur med sparkcykeln & Selene :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu kör nelly igång sin årliga tävling, denna gång designar du din klänning.

Rösta gärna på min, och lägg ut ditt bidrag så röstar jag på din!! :)

2011-06-22 @ 09:03:07
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0