Freestyle

Fredag-lördag var jag på resa tillsammans med Lasse då vi var och hämtade hem 4 Siberian Huskys.
Hundarna är: Nanok snart 8 år, Rotax 3 år, Quinta 2 år samt Texas snart 1 år. Jättefina allihopa! :-)

Igår söndag var det ganska lungt. På em var vi på Freestyleuppvisning bakiplan i Gunnarsbyn då duktiga Ellen med sin 4-åriga hund visade oss hur freestyle med hund går till  :-)  mycket kul att se och vi kommer att ha en kurs i höst!!


Det duktiga freestyleekipaget :-)












Luna, en ung Lapphund som ägs av Monika i våran klubb :-)








Sööt blivande freestylestjärna :-)

Efter det var jag & Lasse och tränade hundarna, bara det gamla gänget då de nya hundarna ska få enskild träning först för att se hur de funkar innan vi sätter ihop dem med de andra.

Filmmys med älsklingen sen innan vi la oss  :-)

Måndag idag och det regnar för fullt och är +10.
Martin har utbildning idag, tisdag & onsdag sen jobbar han torsdag & fredag.
Jag har varit till läkaren idag (igen) för mitt högra pekfinger som aldrig blir bra... jag ska ta Pronaxen i 14 dar och är det inte bra då så blir det en röntgen för att se om det är någon påverkan på leden.

Jag ska åka och hämta Martin när han slutar kl 15 och då ska vi handla mat m.m.

Hoppas alla har det bra!
Kram!





Kommentarer
Postat av: Johan

Skriver från Johans dator=) Kul med freestyle! Inte något för oss men det verkar himla roligt. Jack har gjort illa ena trampdynan så nu blir det ingen agility i veckan=/ Så himla tråkigt.



Kram Lisa

2011-06-21 @ 10:42:16
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: toves träningsblogg

åh gud vad kul :) körde förut lite agility med adidas han tyckte det var super kul :)



annars är det lite förkylning och ont i halsen.

Kom precis hem från en promenad med hunden i regnet.. och sitter nu och bloggar i soffan..

ha en fortsatt bra kväll :)



förresten simon o jag försöker igen nu, och det känns väldigt bra.

2011-06-21 @ 22:10:11
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0