Avslutningen & bröllopet

Här kommer det bilder från våran skolavslutning, klassens avslutningsfest samt bröllopet  :-)

Skolavslutningen började kl 9 på fredag morgon i kyrkan.
Martin kom ner torsdag kväll så han var med på allt, jättekul  :-)


Jag, Linnea & Terese sjöng några låtar tillsammans med Lärar-Lars som spelar gitarr.

Efter ceremonin i kyrkan var det tid i klassrummet tillsammans med klassen & lärarna.
Där fick vi skriva våra namn på ett papper och sen skickades alla papper runt så alla fick skriva en kommentar till varandra :-)  sen fick vi våra intyg & diplom och kramade om lärarna. Till sist så fick lärarna varsin present & en blombukett av klassen.




Lärarna öppnar presenterna :-)




Johanna, Jerker & Pia våra underbara lärare!!



Kl 11 var det avslutningslunch i matsalen för hela skolan. Vi åt gott och hade trevligt tillsammans.

Sen var det dags att ta de sista grejerna från rummet och få det besiktigtat och sen lämna igen kortet.
Linnea & jag sa hejdå till varandra när hon skulle åka.


Min underbara vän & jag <3

När allt var klart åkte vi iväg till Surahammar till Anna-Carin för våran avslutningsfest. Simon & Ida åkte med oss dit.
Där blev det en mycket trevlig och kul kväll tillsammans med världens bästa klass <3


Ett av A-C:s Marsvin, Ros eller Frö jag minns inte vem :-)




Malin C & Anna-Carin


Klassens killtrio Viktor, Jimmie & Simon




A-C med alla sina ostbågar. Alla hade med sig varsin påse :-D


Grillning


Min ängel Engela & jag


Amanda, jag & Engela


Josefin & Anna-Carin




Här hoppar vi studsmatta  :-)


Smarrig efterrätt!


Pantertanterna! Anna, Renée, Marie & Emelie med bus-Malin i mitten :-)


Jag & Malin J


Simon, jag, Amanda & Viktor

Stort TACK till bästa klassen för ett riktigt toppenår! Glömmer er aldrig!! <3

Vi sov över hos A-C då vi på lördagen skulle åka vidare till Strängnäs för Peter & Mariells bröllop.


Framme vid Strängnäs Domkyrka


Annica, Catrin, Bertil, mamma, Maria & Martin <3<3<3


Det vackra brudparet! Man kan nog inte se mycket stoltare ut än Peppe gör :-)


Vigseln pågår


Nyvigda Mariell & Peter  :-)


Festen hölls på Mälsåkers Slott, här utsikten :-)


Värdparet som var brudens bror med fru


Brudparet har anlänt  :-)


Världens bästa systrar <3<3<3 Maria, Jag, Catrin & Annica.


Matsalen


Ibland kan jag faktiskt bli bra på bild  ;-)


Eva-Maria, Carola & Catrin är kusiner

'
Martin & jag  <3<3<3


Bella och ...


Fiona var också med :-)


Smarrig efterrätt!


Inga, Maggan, Birgitta, Ingrid, Kerstin, Bertil, Karin & Eva är syskon


Brudvalsen

Vi dansade loss och hade kul i ett tält med liveband som var superbra!! :-)


Fyrverkerier sköts

Vi åkte till Lida Herrgård som är Maggan & Seppos ställe där vi skulle tillbringa natten. Kom i säng kl 03.
Steg upp kl 9 på söndag morgon. Åt frukost och ett tag efter den åkte Martin & jag hemåt!


Lida Herrgård

Vi stannade till i Gävle hos Rasmus & Sofia där vi fikade & surrade :-)
Nästa stopp blev Tönnesta där vi tankade lite och åt mat.

Pratade med syster Maria när vi var i Gnarp och då var de nästan i Hudiksvall så det skiljde inte så mycket.
I utkanten av Sundsvall hann de ifatt oss när vi tankade :-) sen följdes vi åt och stannade till i Ö-vik och åt mat.
Där sa vi hejdå och stannade inte nåt mer efter vägen förrän vi kom till Boden där vi skulle handla innan vi åkte sista biten hem. Vi kom hem ca 02.15.
Skönt att vara hemma!!  :-)









Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Åh vilka fina bilder från skolavslutningen och bröllopet :)



Det ser riktigt mysigt ut just nu i norrland, vill också fiska och grilla.. fint väder har ni också.



Hur mår du annars då? :)

2011-06-16 @ 21:46:29
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0