Trevlig kväll

Första skoldan avklarad efter lovet och det har gått bra. Först Beteende på morgonen sen Friskvård - zumba/intervall styrketräning och till sist eftet lunch Kost hela em och t.o.m. det gick ovanligt fort! :-)

Sen åkte Linnea & jag in till Sala och handlade.
Middag efter det.

Har bokat hemresa som blir näst sista helgen i maj. Det blir sista gången jag åker hem innan vi sen slutar 2 v senare :-) inte länge kvar nu! Helgen innan så är vi ett gäng tjejer som ska fara och rida Islandshäst, det blir jättekul :-)

Sen har jag & Linnea fikat, surrat och spelat Fia & Yatzy och haft trevligt :-)

Nu är det sängen som väntar med spikmattan och läsa en stund innan sovdags!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

Jag ser verkligen fram emot ridningen :)

ska precis boka biljetter nu..

kram

2011-04-27 @ 13:16:58
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0