Tjäderhöna

Fick nyss ett väldigt efterlängtat mms från Martin, en bild på Tarro med en tjäderhöna som Martin skjutit nu på fm :-) ååååååh vad otroligt glad man blir!!!! Duktiga Tarro!!! Han hade hunnit skälla 10 minuter innan M sköt fågeln. Dock en unghöna men vad gör det, det behöver verkligen skjutas för Tarro så han får belöning. Han har fått skälla så mycket då det inte skjutits p g a diverse olika faktorer så det känns enormt skönt nu att det äntligen fick trilla en pippi  :-) :-)

Här har vi trist väder och jag är fortfarande lika jobbigt förkyld så det blir fortsatt väldigt lugnt och stilla.

***************************************************************************************

12.32... nu kommer solen fram så det kanske blir en fin eftermiddag. Om jag orkar kanske jag tar en kort promenad sen. Vi ska snart åka in till Sala och handla Simon, Görel och jag.


Hoppas alla får en bra söndag!
Kram!

***************************************************************************************

18.31... blev Simon & jag som var in till Sala och handlade. Lagade mat och åt när vi kom tillbaka.
Sen har jag bara suttit vid datorn, dammsugit rummet, sett på tv och lagt patiens. Promenaden får vänta tills imorgon.

Börjar kännas liiiite bättre nu, är fortfarande tjock i näsa, hals och bröst men det börjar släppa. Hoppas det går över inom några dar.

Martin & Tarro var ut en sväng till men då var det tomt. Nu är Tarro hemma och Martin i Luleå på möte. Imorgon jagas det fågel igen!

Här händer inte så mycket nu utan det är väldigt lugnt. Imorgon skola som vanligt.

Ha en skön kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0