TOS

Idag TLU på morgonen. Fortsatte ta blodtryck och göra konditionstester på varandra och allt gick jättefint.
Dock är jag förkyld (igen) så det blev lite andra värden än jag fick igår. Kändes jobbigare på cykeln också.

Sen friskvård med ny period. Blev ingen step då Louise som skulle leda den är sjuk. Jag & Engela som också är förkyld satt och kollade på cirkelträningen istället och hejade på dem :-)  såg väldigt kul ut och hade varit skoj att vara med! Svåraste stationen var rockringen och det var inte många som kunde rocka, Malin J i våran klass var lika duktig som läraren Pia :-)

Efter lunchen kom då den tunga eftermiddan med Anatomi men det blev inte så jättetungt då vi hade många skratt och väldigt kul på lektionen :-)  Vi gick igenom några muskler och så gjorde vi lite olika tester för att kolla om man har TOS = Thoracic Outlet Syndrome vilket är inklämningar, neurologiska och cirkulatoriska störningar i armen som kommer från skulder & halsregionen. Det var dessa tester som gav oss många skratt  :-)

Det bästa var ändå när Malin J sjöng Lilla snigel med stängd mun :-) :-) så cooolt!
 
Vilade efter skolan fram till middan. Har ätit för ett tag sen och nu blir det väldigt lugnt och stilla. Ska duscha och sen blir det en tidig kväll så jag får vila ordentligt. Hoppas förkylningen är snabbt övergående!

Imorgon fortsätter TLUn och på em Skapande verksamhet som är sista gången och nästa vecka ny period på det.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0