HPB

-20.9 visade termometern imorse när jag gick till frukosten. Usch vad kallt! Vill att det ska bli varmare NU!

HPB idag. Teori heeeeela dan från 08.40 med avbrott för fm-fika 10.00 och lunch 11.50. Den sista timmen fick vi börja med skelettmätningar på varandra och räkna fram skelettvikten, våran kropps fettfria vikt och hur mycket vi ska väga som lägst och som mest. Kul. Jag väger 4 kg mindre än min övre gräns och 13 kg över min undre gräns. Mitt skelett väger 8,4 kg och min fettfria vikt är 42 kg. Jag väger 56 kg alltså är 14 kg muskler & fett m.m.

Efter skolan hann jag vara med på sista stunden av luciaövningen och sjunga en sång. Vi har nu fått lucialinnen så det ska tvättas och strykas.
Linnea och jag gick till gympasalen och fortsatte öva sångerna, jag spelade piano när vi sjöng Nu tändas tusen juleljus. Övriga låtar sjöng vi utan musik till. Mäktigt att stå på scenen för vilket bra ljud det blev! Lät som om vi var 4-5 st istället för bara 2. Spännande att se hur det låter i kyrkan på luciadan!  :-)

Sen var det middagsdags och god mat och trevligt med en massa prat och skratt :-)

Imorgon fortsätter vi med HPB hela dan. Sen är det helg!

-14,4 visar termometern nu så jag hoppas det blir varmare!

Trött är jag så det blir hyfsat tidigt ikväll.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0