1 dag kvar!

Jaaaaa nu är det bara en ynka dag kvar sen har man 3 veckors jullov! Blir otroligt skönt och härligt att få vara hemma i tre hela veckor!!  :-) :-) :-)

Igår hade vi beteende, friskvård och anatomi.

Idag har vi haft beteende hela fm. Efter lunch skapande. Vi i kören sjöng först en av låtarna från förra gången och sen övade vi in "Tänd ett ljus" och på fikarasten sjöng vi den i matsalen. Vi satt vid vårat bord och sjöng och Lars spelade gitarr som vanligt. Efter rasten spelade vi ukulele och sjöng några andra låtar. Skoj :-)

Nu är skoldan slut och närmast väntar mat kl 17. Jag har tvättstugan och så ska jag packa inför hemresan.

Imorgon har vi teoriprovet i TLU:n och efter det åker hela klassen + Jerker & Johanna hem till Pia där vi ska baka julgodis och ha trevligt  :-)
Sen åker vi tillbaka till skolan för 15.30 börjar spex och sånt som några klasser ska ha. Kl 17 är det julmiddag för hela skolan. Blir nog en mycket trevlig och rolig dag!  :-)

På fredag morgon äter jag frukost och sen går mitt tåg till Arlanda kl 9 från Sala. Flyget upp till Luleå går 11.25.
Längtar längtar längtar!!!!!!!

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0