Tiden rinner fort

Idag har vi då haft första riktiga skoldan med lektioner full dag.
Tiden har verkligen runnit iväg vilket känns skönt! Trots att vi mest suttit och lyssnat på Pia och antecknat hela fm. Höll nästan på att missa lunchen, jag råkade snegla på Simons klocka precis kl 11.50 när lunchen börjar.
Em har vi också mest suttit och lyssnat på Jerker. Sen fick vi göra gruppuppgifter och diskutera och skriva för att sen hela klassen tillsammans läsa upp sina svar.

Var in till Sala med Katarina och Simon och handlade lite innan middan. Efter maten var det lugnt ett tag.
Sen tog jag en promenad för att komma ut och andas lite och få röra på sig. Skönt.

Imorgon har vi friskvård andra lektionen. Hela skolan. 5 lärare har olika motionspass där man fått skriva upp sig vilket man är intresserad av att delta på. Jag har valt crossfit & lagspel som Jerker håller i. Man har det 5 tisdagar och sen byter man. Andra perioden funderar jag eventuellt på aerobic och tredje perioden cirkelträning.

Nu blir det inte mycket mer idag. Kanske kikar på tv och umgås lite.

Saknar dem därhemma och ser fram emot att åka hem 24-26/9   :-)

Hoppas alla har det bra!
Kram!






Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej hej!

Vi hade oxå vår första lektion idag. Hur känns det att gå i skolan?

Jag förstår att du längtar hem, men tänk vad rik på kunskap du blivit!



Sen blir man lite extra kär då man fått sakna varann oxå;)

2010-08-31 @ 16:22:02
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0