Fångarna på Tärna

Idag hade hela skolan tillsammans en lattjolajbandag som kallas Fångarna på Tärna. Vi var indelade i 10 lag och det fanns 10 stationer med olika tokigheter att genomföra. En riktigt kul dag har vi haft!   :-)

Vi var klara redan en stund innan lunch så det blev en halvdag idag.
Åt lunch kl 11.50 som vanligt. Vilade ett tag efter maten och sen körde jag ett styrke & magpass på gymet.
Efter duschen så var jag på rummet ett tag och sen var vi 4 st som åkte in till Sala för att shoppa och handla mat.
Köpte mig ett nytt regnställ på Intersport samt att jag även hittade lite annat där. Mat handlade vi på Willys.

När vi kom tillbaka var det dags för middag kl 17. Det är toppenmat här, jättegott!
Tvättstugan efter maten och medan tvätten snurrade på bakade jag en kaka som vi ska ha ikväll när vi ser tv.
Imorgon åker många från vårat gäng hem över helgen.

Nu har jag precis satt tvätten i torktumlaren. Ska gå över till köket och hämta kakan som står och svalnar.

Imorgon börjar vi med riktiga lektioner. Vi har då Fysiologi, Beteende samt Idrott. Slutar kl 14 och då är det helg!

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lia

Vad du är duktig som tränar, de ids jag aldrig :) Skönt att få börja med lektioner, måste kännas spännande med allt nytt å läsa. Har du nå planer för helgen då?

2010-08-26 @ 23:04:29
URL: http://polarexpressen.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Var med och tävla om ett fint namnsmycke! :)

http://loon.blogg.se/2010/august/tavla-vinn-ett-namnsmycke.html

2010-08-27 @ 12:29:45
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0