Bilder från insidan

Idag steg jag upp strax före kl 9. De andra sov länge då de varit uppe sent inatt.
Åt frukost i lugn och ro. Sen när de andra vaknat och åt frukost satt jag med dem ett tag.

Var på gymet och tränade ett pass. Värmde upp med att springa på löpbandet, sen pilatesboll och avslutade med 50 situps innan stretchingen. Skönt var det!
Skönt med en dusch efter träningen och sen satt jag i dagrummet och surrade med de andra och drack kaffe.

Har nyss kommit in på rummet igen efter att ha varit in på skolan och suttit och spelat piano ett tag.
Tagit lite bilder här på internatet samt gymet & badet så ni ska få se.


Detta är vad som syns av mitt rum när man öppnar dörren


Så här ser de mysiga fönstren i korridoren ut


Korridoren där jag bor. Det är 3 rum, tvättstuga och 3 rum. Jag bor i rummet efter tvättstugan.


Vårat dagrum


Gymet där jag tränar


Simbassängen

Nu har ni fått se lite till av hur jag har det här  :-)

Ska laga mig lite mat på ett tag. Sen har jag tvättstugan 18-20 ikväll.

Vädermässigt har vi mulet och lite småregnigt, ca 15 grader.

Imorgon är det full skoldag med lektioner.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: Lia

Riktigt fina omgivningar du bor i. Det ser inte ut som hösten kommit lika mycket som här iaf. Skönt att kunna bada och träna i närheten också.

2010-08-29 @ 21:25:18
URL: http://polarexpressen.blogg.se/
Postat av: Ann

Såå mysigt!! :)

2010-08-30 @ 09:51:01
URL: http://liljann.blogg.se/
Postat av: Lisa

Men chill med en bassäng! Där skulle jag typ bosätta mej haahaha

2010-08-31 @ 16:23:04
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0