Hampus 2 år

Idag har vi varit till Kalix och grattat min systerson Hampus som fyller 2 år på fredag! :-) Grattade även pappa Jonas i förskott, han fyller den 21:a. Hampus fick en Pluto-hund som man drar och den rör på huvudet. Jonas fick ett par fina handskar.
Det blev lek & bus med barnen, käka familjepizza, pappa & Ulla kom också dit och grattade och då fikade vi bullar & glasstårta till kaffet :-)


Wilma med några gosehundar


Hampus med Pluto


Jag & Hampus



Kom hem för ett tag sen. Hundarna ska strax få mat och sen blir det en film innan läggdags.
Martin ska upp tidigt imorgon och åka iväg till Karlsvik för de sista föreberedelserna inför deras resa ner till Gävle på fredag. Han kommer hem på måndag.

Får se vad jag hittar på utöver hundträningen. De har lovat fint väder så jag hoppas det blir så för då kan man vara ute ordentligt efter allt detta regnande!

Fick svaret från röntgen av min högerhand och det visade inget onormalt så vi får se då om handen blir bra så småningom.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0