Lördagsmys

Igår kväll åt vi middag hos Marika, Magnus & Lovisa som bjöd på Lasagne, supergott var det!! :-)
Surrade mycket och hade trevligt. Drack kaffe & åt rulltårta efter maten.
Vi åkte hem innan Idol började då jag skulle se det och Martin & Tarro åkte iväg till Storsien för helgens älg & fågeljakt.

Jaktlaget fick en fin älgtjur idag så det var kul. Då är det färdigskjutet vuxna och endast kalvar återstår.
Martin & Tarro jagade fågel sen och Tarro var superduktig med en tjäderhöna som han skällde fantastiskt bra och dessutom 2 förnyade så han hade fått väldigt bra poäng på jaktprov denna dag!  :-) Världens bästa Tarro! <3

Selene och jag har haft besök av Marika & Lovisa idag på förmiddan. Vi surrade och fikade. Lovisa såg på "Björnbröder"  :-)

På eftermiddan/kvällen har jag varit iväg och tränat spannet med Lasse. Fick supergod köttsoppa där efteråt :-)

Nu lördagsmys, kollar på "Så mycket bättre" då min favorit Tomas Ledin är med! 



Ha en skön lördagkväll.
Kram!

Kommentarer
Postat av: My

Tackar! :) Hoppas du får en fin söndag!

2011-10-30 @ 10:35:46
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: Kattis

Hej hej! Nja så värst stora framsteg har det inte blivit för Svante som vi hoppades. En orrtupp skjuten, det är allt men vi kämpar vidare. Annars är det bra med oss och vi har börjat jakten på ytterligare en nobs. Länkade till din blogg från min, hoppas det var OK. Hoppas det går bra med Selenes läkning efter operationen. Jag minns ff Svantes patellaopedration i våras, huu vilken mardröm det var.

2011-10-30 @ 16:37:42
URL: http://katticke.blogspot.com
Postat av: My

Ja han är mitt allt :) Kram till dig!

2011-10-30 @ 19:12:02
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se/
Postat av: carina jonsson

DIn helg har vart bra den med ser jag :) I dag är det varmt,soligt och härligt ute.Setat bron och fikat när jag kom hem från promenaden med Myra.Sköt om dig och ha en fin vecka / kram

2011-10-31 @ 12:00:20
URL: http://www.svartangel.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0