Motionsdag

Idag har vi haft motion hela förmiddan i Sala, vi var bara halva klassen som deltog. Först Bootterräng alt. promenad. Jag promenerade tillsammans med Emelie & Engela. Tur var det för jag hade inte kunnat göra övningarna i BT som resten av gänget gjorde tillsammans med Jerker ute i spåret.


Emelie & Engela :-)


Kabbelekor



Efter det så gick vi in på badhuset och spelade först vattenpolo


Josefine, Engela, Anna-Carin & Annika i de snygga mössorna ;D


Jag :-)


Viktor & Simon


Klara för vattenpolo

Efter det så var det lek & bus och lite race i rutschkanan :-)















Vi var klara 1 timme tidigare än beräknat så vi hann äta lunch på skolan.
Kl 14 guidade jag & Simon runt 9 st personer som sökt in till denna utbildning nu i höst. När vi var klara med rundturen lämnade vi över dem till Pia & Jerker som skulle informera dem mer om utbildningen och intervjua dem.

Jag gick och gymmade sen, körde 30 minuter crosstrainer och sen styrka mage, rumpa och rygg, så skönt! :-)

Linnea & jag sångtränade lite en stund och sen var det middagsdags.

Kvällen blir lugn och stilla. Linnea och jag ska spela lite spel och fika :-)

Imorgon är det brännboll igen på friskvården! :-)  sen Beteende/motiverande samtal efter lunch.

Hoppas alla har det bra!
Kram!


Kommentarer
Postat av: toves träningsblogg

hahah.. jag dööör!

Simon har aldrig sett bättre ut i en badmössa..

Fy så rolig bild :)

2011-05-16 @ 19:56:43
URL: http://tovestraningsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0