Inflammation

Inatt/imorse har det åskat rejält och regnat. Det kändes i luften som var kvav på morgon.

Eget arbete första timmen. Efter det Kost som var sista tillfället innan vi börjar med våra redovisningar av fördjupningsarbetena nästa fredag.
Lunch och sen Beteende sista timmen.

Sen har jag varit till vårdcentralen då jag haft ont i mitt högra pekfinger i flera dagar och nu har svårt att använda det, det är lite svullet, rött och varmt. Har inflammation i senan och muskelfästet.
Jag ska vila fingret i några dar och har fått antiinflammatoriskt.
Tusen tack Linnea för skjutsen!!

Middag om en knapp timme.

***************************************************************************

19.40

Varit och lyssnat på stå-upp komikern Jonas Helgesson som är född med CP-skada men klarar sig alldeles utmärkt i livet, vilken kille! Han är jätteduktig och väldigt rolig!!  :-) 
Jag är ju annars inte alls förtjust i stå-upp komiker men han lyssnar jag gärna på!

Nu lugnt resten av kvällen.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0