Hemmahelg

Var hemma denna helg och det var jätteskönt! Känns otroligt skönt nu när det är så kort tid kvar tills man är hemma på heltid!  :-)

Tarro fick springa omkring på gården och busa ett tag. Hälsade på Marika en sväng. Var till Korpdal och njöt av naturen medan Lasse fiskade. Hade ute lilla hundflocken ett tag så de fick springa av sig och busa lite.
Tarro fick springa av sig lite mer hemma på gården och sen såg jag på tv.


Finaste Tarrokillen






Fina Korpdalsforsen































Selene & Nala busar


Mera bus


Finaste Selenegumman

Söndagen var det återresa ner hit för de sista 2 skolveckorna! Snart är det sommarlov! :-)

Hoppas alla haft en bra helg!
Kram!








Kommentarer
Postat av: Ulrica

TACK!!!! Jag är så glad så jag svävar fram!! Men jag måste ha missat något , har du flyttat???

2011-05-23 @ 21:06:37
URL: http://lapptussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0