Hälsodag

Idag har vi haft hälsodag för resten av skolan! Fm ägnades åt att ställa iordning allt


Kostgruppen förbereder sin utställning. Annika, Anna, Camilla, Marie & Jimmie skötte den.


Bordet dukat




Vår käre Benjamin


Mitt massagerum klart



Efter lunchen var det dags! Varje klass hade fått ett schema att följa med tider för de olika aktiviteterna. Det som fanns med på denna dag var:
*Kostutställning
*Qi-andning
*Skrattyoga
*Ufoboll
*Massage
*Box
*Lilla kroppskollen
*Tipspromenad


Skrivarlinjen besöker kostutställningen


Boxpassen leddes av Amanda & Malin C


Fia & Ida hade hand om tipspromenaden


Engela & Malin J skötte om Lilla kroppskollen


Emelie & Renée hade hand om Qi-andningen


Viktor & Jimmie höll till på fotbollsplanen med Ufoboll


Simon, Monika & jag masserade. 6 st 20-minuters massager var hann vi med.


Anna-Carin & Josefine hade skrattyogan


Allmänna linjen på skrattyogan


Delikatesser


Smoothies serverades på kostutställningen


Marie & Anna serverar smoothies

Det blev en väldigt lyckad och kul dag tyckte alla! Härligt!  :-)

Imorgon åker vi på kulturresa till Stockholm. Först ska vi på Skansen där man får vandra omkring och titta på allt och så ska vi på en guidad tur. Sen finns det tid efteråt för vandring, äta mat m.m. Och på kvällen ska vi se en dansföreställning och sen åker vi tillbaka till skolan när den är slut.

På fredag åker jag hem över helgen! Sista gången innan skolan är slut  :-)

Ikväll har jag tvättstugan och så ska jag städa då det är min städvecka.
Linnea & jag ska spela lite spel också.

Hoppas alla har det bra!
Kram!




Kommentarer
Postat av: carina jonsson

Kul med en lyckad dag och va roligt att ni kommer i väg till Stockholm,hoppas ni har vädret med er.NU ska jag dra mig till sängs.Sköt om dig / kram

2011-05-18 @ 22:51:56
URL: http://www.svartangel.n.nu
Postat av: Lisa

Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft. Man blev som sugen på att vara där!

2011-05-19 @ 22:13:34
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0