Gonatt!

Nu ska jag gå lägga mig och sova! Blir bara en snabblogg!

Skoldan har varit bra med planering av hälsodagen, Combat Core på friskvården och till sist Kost.

Linnea & jag var till Sala efter skolan. Jag har köpt allergitabletter och hoppas på att det ska hjälpa mot mina besvär som komplement till Pulmicorten.
Jag passade även på att handla mjölk m.m. så jag har det jag behöver över helgen.

Middag när vi kom tillbaka. Sen har jag pysslat lite vid datorn och efter det så har Linnea & jag spelat Fia & Yatzy, fikat, surrat och sett fotbollsmatchen Barca-Real andra semin i CL där Barca gick vidare med totalt 3-1 efter kvällens 1-1.

Hoppas alla har det bra!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0